IF I SHOULD DIE, UK cover reveal

Are you ready? This is big. No, not big. Huge. The UK cover of the last book of the UNTIL I DIE trilogy — IF I SHOULD DIE — is now ready to reveal. (Although HarperTeen will be making changes for the US version!)

It’s awesome. It’s spooky. It is…to die for.

Johanna Basford and Mark Ecob are officially queen and king of book cover art. Thank you Little, Brown Atom for the creeptastic delicious swirly romantic face for the epic conclusion of the DIE FOR ME stories!

28 Comments to IF I SHOULD DIE, UK cover reveal

  1. by Jayjay - On September 19, 2012

    OMG!!!! It’s soooo gorgeous! like really Amy I love it! I cannot wait to read this <3 it's definitely to die for! and the short blurb there… *dies* I cannot freakin wait for this!

  2. by Ivy - On September 19, 2012

    *SQUEAL*
    I love the cover so much! I can’t wait!!! :)

  3. by Chloe - On September 19, 2012

    Lovely color and design, will look lovely with my other 2 on book shelf! So looking forward to book 3!

  4. by Leanna - On September 19, 2012

    Beautiful!

    I can’t wait to find out how the story ends! :)

  5. by Daisy - On September 19, 2012

    It’s SO GORGEOUS! It’ll look so good next to the first two books :)

  6. by Petra - On September 19, 2012

    Love it! The view, colours, Johanna’s illustrations and the shadow of a certain somebody :-)

  7. by Sarah - On September 19, 2012

    Oooh (pretty sigh) – It’s BEAUTIFUL Amy! I hope you’re happy with it – they covers all go sooo well together!
    Hope you’re having fun with your author friends! I can’t wait for Josie’s next book too!

  8. by Laura - On September 19, 2012

    Wow Amy, it’s so beautiful! It’s an amazing cover for the last book in your series. Does it make it feel closer to the series ending completely now you have a cover? I think l may have to go stare at it some more! Gorgeous!

  9. by Pili - On September 19, 2012

    Oh my! I absolutely adore it! I’m gonna end up buying all the paperbacks aside from the eBook just to collect the brilliant covers!

    Love the swirls!!

  10. by Moirae book reviews - On September 19, 2012

    Saw this on FB when I logged on after work. It’s so pretty! I hope the changes are minor.

  11. by June - On September 20, 2012

    You’ve had some awesome covers. Congrats!

  12. by jade - On September 20, 2012

    it’s gorgeous !!!

  13. by Kathryn @ Clean Teen Fiction - On September 20, 2012

    I love it! I love the shadow on the left. OOO la la!

  14. by Geraldine Frost - On September 20, 2012

    Absolutely beautiful. It complements perfectly with the other two covers. When I see the covers for ‘Die for Me’ and ‘Until I Die’ they always standout from the other books in the bookshop. It goes to show how important it is to have your work seen and with such gorgeous artwork (Jules would be proud) people pick it up and read the back cover (and get hooked like me!). I wish it was May already!!

  15. by Judith Chabot - On September 23, 2012

    Once again, a wonderful cover, for wonderful books!

  16. by Zoila - On September 23, 2012

    OMG IM SO I CANT EVEN PUT INTO WORDS HOW I FEEL THESE BOOKS ARE LIKE MY LIFE LIKE OMG IM SHAKING AWWWW I SO HAPPY THE COVER LOOKS OUT OF THIS WORLD

  17. by Zoila umana - On September 23, 2012

    OMG IM SO I CANT EVEN PUT INTO WORDS HOW I FEEL THESE BOOKS ARE LIKE MY LIFE LIKE OMG IM SHAKING AWWWW I SO HAPPY THE COVER LOOKS OUT OF THIS WORLD

  18. by Lydia L. - On September 23, 2012

    OMG!! It’s beautiful!!!! Im so happy the cover is here cause I dont think I could have waited any longer *crying with joy!*

  19. by Yasmine Bywater - On September 25, 2012

    OMG its amazing! your books made me love Paris even more :) i cant wait to add it to my collection!!! excited :D

  20. by Celyn - On September 26, 2012

    This is a beautiful cover Amy! The artists did a fantastic job! Why would HarperTeen want to change it for the US cover?? This one is beyond gorgeous.

  21. by Natalia Belikov - On September 28, 2012

    There is someone’s shadow on the left down corner!! Vincent? =9 <33333333
    Beautiful cover like always! <33333

  22. by Vicki - On September 30, 2012

    Oh my god, stop. I just read Die For Me all through 1st to 3rd period of class. I’m literally jumping around the house, waiting to read Until I Die. May 2013 isn’t coming fast enough. I need to read this <3

  23. by Olivia Snowdon - On September 30, 2012

    OMG! Its amazing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  24. by nerosh - On October 5, 2012

    it so00 cool i love way it looks !!!

  25. by Carla - On October 7, 2012

    i am dieing in joy! this is the best covr yet in my option!

  26. by Carrie - On October 9, 2012

    Absolutely LOVE the cover ;D I so can’t wait to read the final book of this series!! Were all DYING to read it! Come on May 2013.. COMMEEE!

  27. by Bethay - On October 16, 2012

    Amy I love your books.I can’t wait for the book! *squeal* I cant wait to see what happens. Im on the edge of my seat! * room getting darker* I wonder whats gonna happen to Vincent and Kate. *passes out*

  28. by Amber - On November 7, 2012

    Wow! This cover is INCREDIBLE, I’m soooooooo excited to read the last book at find out what happens to Vincent, Kate and the rest of the revenants. Omg i might just combust of excitement right now…

Leave a Reply



four − = 3

 

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 

 

By submitting a comment here you grant Amy Plum a perpetual license to reproduce your words and name/web site in attribution. Inappropriate or irrelevant comments will be removed at an admin's discretion.